Byte av skor

Idag var jag på Skopunkten och provade kängorna jag bloggat om tidigare i veckan. De är snyggare i verkligheten och känns kraftiga och rejäla på nåt sätt, och ändå kan man vandra i rätt höga klackar!
Sen när jag kom hem slog det mig att jag ju inte var helt överens med de grå lackpumpsen jag tog som tredje "gratis" par skor sist jag handlade där. Så jag letade blixtsnabbt fram kvittot och insåg att jag kan om jag vill byta (det var på håret, sista dagen är på fredag) fortfarande. Så imorgon tar jag med mig de gråa lackpumpsen och byter till kängorna istället. Och då behöver jag bara lägga en hundring emellan. Istället för att jag köper dem för 349 kr och har ett par pumps liggande här hemma som jag inte kommer att använda! Yes, vilken grej! :P


                  


                                                                                                                              
                                        

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fick hem dem idag, tokfina! Men så jäkla höga! Och jag som trots att jag är lång springer rätt mycket i högklackat, borde vara van..

2007-10-02 @ 23:53:22
URL: http://mignonette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0