Lång leveranstid

Har beställt den snygga, långa koftan i ullblandning från La Redoute för några veckor sedan. Då stod det 5-10 veckor på leveransen. Ringde för ett tag sen till kundtjänst för att få ett närmare datum, och då sa de i mitten på november. Idag ringde jag för skojs skull och kontrollerade ordern på deras automatiska telesvar.. och vad säger de då? jo, levereras i JANUARI! Jag som helst hade velat ha koftan för flera veckor sen, har saknat den massor med gånger. Hur ska jag kunna vänta ända till Januari?! Det är ju inte klokt! Funderar på att avbeställa, men jag vet inte hur jag ska göra.. Kanske kan hitta en liknande någon annan stans. Ellos har ju ett alternativ, men 100% akryl känns inte så jättekul. Risken är ju stor för noppor direkt.. Vet inte hur jag ska göra? För koftan från La Redoute är ju perfekt...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Den som
väntar på ngt gott....

2007-10-30 @ 21:05:28
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: Lisa

Det finns en liknande på JC för 450:-.

2007-10-31 @ 13:46:13
Postat av: j

den är jättefin, dom borde ju hålla vad dom lovat.

2007-11-01 @ 14:55:12
URL: http://mayse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0