Nit-dojjor!

Här kommer en bild på ett par väldigt ombloggade skor (jag är medveten om det), som dykt upp i många modebloggar. Men jag måste, jag med. För de är ju helt oemotståndliga! ;  )

Burberry står för orginalet:



Men Shopintuition har en underbar kopia (för 100$)!

image500 

Eftersom Tomten förmodligen inte kommer med några sådana här till mig, så funderar jag på att piffa upp några svarta skor jag redan har, och kanske sätta dit lite nitar. Kanske även min svarta kuvertväska ska få sig några.      Vi får se!


Kommentarer
Postat av: Sweetheart

De är ju otroligt läckra.. Skulle jag gärna ha på mina fötter! :)

2007-10-26 @ 19:07:01
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0