Pälsen

Päls är hett!
Det slog mig här en dag att jag ju faktiskt har en päls i mina gömmor!
- En svart, kort, päls (Nej, ingen äkta) med trekvartsärm. Den köptes på H&M för flera år sedan.
Den kan jag absolut kan tänka mig att plocka fram nu. Den skulle vara det perfekta ytterplagget en partykväll.
  image484  image485   image486

Till pälsens ära, så har jag plockat ihop en outfit till den:


image487

- Jeans med hög midja, Ellos
- Vitt linne, Petit Bateau
- Pumps, Brian Atwood [ modellen heter tori lether pumps:) ]
- Kuvertväska med nitar, Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Meg

Fröken ser ut att ha LANGT har! Själv har mitt bara blivit kortare =) Tänkte förresten be dig fixa ner ett par skidor sa vi ska skidra tillsammans till vintern!

2007-10-22 @ 09:14:38
Postat av: Veronika

Meg: Nee, så långt är det inte och dessutom behöver hon klippa sig! =/ Skidor ska väl gå att ordna. ;)

2007-10-23 @ 18:42:09
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0