Trevligheter i brevinkastet

Idag när jag kom hem från jobbet möttes jag av en hög av post och reklam. Blev så glad när jag tittade igenom högen och såg att jag fått nya numret av Glamour och ett brev. Kände igen handstilen direkt - min lilla mami hade visst skickat något till mig. Öppnade genast kuvertet och fick se ett gulligt brev och ett par söta Hello Kitty-sockar! :) Hon vet att jag älskar den lilla katten. Åh, så glad jag blev! Sen började jag bläddra i Glamour och då ramlade en liten lapp ut. Ldb har ju börjat med hudvårdsserien Face Lift och som Glamour-läsare får man hämta ut ett gratis ex av hudcremen hos Indiska. Perfekt! Har varit sugen på att prova deras produkter och är just nu i behov av en ny ansiktscreme! Om det blir en sväng på stan imorgon, blir det Indiska right away!

image502

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0