Utmaning - I sminkväskan!

Jag har blivit utmanad av bloggerskan Hanna ! Utmaningen gällde att visa vad jag har i min sminkväska.
Tog en bild på min sminkväska med innehåll som jag har i handväskan. Den jag släpar runt på vart jag än ska (bara jag har en större väska) och som innehåller de produkter jag inte kan vara utan. Utöver dessa har man ju en massa ögonskuggor, flertalet läppglans och några läppstift, men som man inte använder dagligen.

image498

Inte-leva-utan-produkterna är:
- Foundation, Max Factor "Age renew"
- Puder, Chanel
- Rouge, Nars
- Mascara, Diorshow Unlimited
- Bronzing Powder, H&M
- Detective Chic - ögonskuggor och highlighter, Dior
- Läppglans, DuWop
- Ögonbrynspenna, H&M
- Kajalpenna, Face
- Läppstift, Face
- Salva, Rosebud
- Läppbalsam, Kiehl's (fanns inte i sminkväskan ikväll.?.
..det är på rymmen, men det ska normalt finnas där)
- Ögonfransböjare, H&M
- Pincett, Vitry

[alla dessa är every day products för mig]

Nu utmanar jag TusseLisa och  Sweetheart att göra samma sak!

Regler (från Hannas blogg):
♥  Ta en bild på innehållet i din sminkväska och skriv vad det är.
♥  Markera vilka produkter du använder dagligen.
♥  Utmana sedan tre andra bloggerskor!

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Roligt! Ska försöka ta en bild på mitt med :) Inte alls så mycket grejer som du har dock :P

2007-10-25 @ 10:30:15
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0