Ett par perfekta svarta stövlar!

image429
 Ja, dessa stövlar fann jag idag på mitt besök på Skopunkten! Riktigt snygga, bekväma, inga höga klackar och högt skaft! Dessutom var de i mjukt och fint material vilket inte gjorde att de inte ser plastiga ut, utan istället mer som i äkta skinn (iaf om man kisar ;) ). Det roliga var att jag sett dessa stövlar på en tjej på stan och tyckte de var riktigt fina. Precis sådana som jag velat ha; låga men med höga skaft. Och i nästa ögonblick tänker jag att jag inte kommer hitta ett par lika snygga.. Men så hänger de där, på Skopunkten av alla ställen! Yes!!
Jag lade undan dem eftersom jag måste tänka över saken lite. Jag vill ju även ha ankelbootsen därifrån. Och då blir det ju genast dyrare när jag vill ha båda paren (kan ju inte riktigt välja mellan dem , eftersom de är helt olika skor). Men å andra sidan så får jag ju då ett tredje par skor gratis. Och isf vet jag inte riktigt vilka jag ska välja.. så jag får sova på saken.

Bilden: www.skopunkten.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0