Kalenderår 2008!

Tro det eller ej, men snart börjar vi närma oss år 2008. Tiden går fort! Och tills dess behöver jag en ny kalender. Ett alternativ är ju att som vanligt köpa nya blad till min filofax. Meen, jag har även funderingar på att göra en personlig almanacka (kolla in själva!). En mycket fin idé där man får sätta sin personliga prägel på almanackan vad gäller färger och innehåll. Superbra! 


                             
                

                                                       
     


Bilder: www.personligalmanacka.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina kalendrar, passar dig verkligen!

2007-09-07 @ 12:52:26
Postat av: Meg

Fick allt ett mkt intressant mail av C idag - men en artikel! Hihi! Kul, kul!

2007-09-10 @ 19:59:15
Postat av: Hanna

Riktigt kul idé, prisvärt också, den länken ska jag spara :-)

2007-09-10 @ 23:06:18
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: Lisa

Smart! ska oxå spara den länken, har tyvärr redan köpt en.

2007-09-17 @ 10:29:02
URL: http://mymindrightnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0