Rea-tunikor!

image452       image451    image448      

Bilder: Gina Tricot

Gina Tricot säljer ut dessa fina tunikor (vilken ingen förmodligen missat!) för bara 49 kr!
Jag har under den senaste tiden lyckats komma hem med 3 st - en mörkblå, en lila och en svart.
Den svarta har jag på mig här.
 
Har även köpt en marinblå klänning för 49 kr. Den är mer urringad och längre i modellen. Den har resår längst ned, så det blir lite ballongeffekt på kjoldelen och snören som knyts under bysten. Ni vet säkert vilken jag menar. Är bara lite osäker på färgen, man kanske ska ta en svart istället?

Kommentarer
Postat av: Tusse

Oj vilken bra smak du har :) Jag har nämligen en svart sån klänning som du har i fredagens outfit och dessutom har jag inhandlat en sån där blå klänning också. Blått är fint. Behåll den, och köp en svart också om du gillar den med :) Tycker lilla jag i alla fall...

2007-09-24 @ 00:19:44
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: emma

Ska ner på stan idag och kolla om de har kvar priset. Funderar på att köpa en lila. Det är snyggt till både tights och jeans. Sen 49 kr är ju västa kapet :)

2007-09-24 @ 09:40:29
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Veronika

Tusse: Jag ska tänka på saken. Men en marinblått är snyggt, så jag kanske behåller den!
emma: Jag köpte ju en lila i lördags, innan vi fikade med er. Och jag tror tyvärr det var den sista. Men kolla, för de kan ju ha fyllt på!

2007-09-24 @ 09:46:14
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0