Addicted to Shoes



Jag är "skotokig"! Roligt uttryck, men jag är nog det. Och det gäller inte bara skor att ha på fötterna, utan även skor i andra former och ting. Hittade en häftig tårtspande designad som en högklackad sko på Duka (ser exakt ut som den på bilden) i förra veckan. Och såklart blev den min. Jag hade faktiskt ingen tårtspade innan, och denna designen tackar man inte nej till direkt!
Dessutom har jag fyndat fina tvålar som liknade två pumps, i en söt liten skolåda med satintyg på insidan och anteckningsblock med skor på!


                                          Finns det något vackrare än ett par snygga skor?


                                               Bild: Bluebox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0