Budgetshopping

Man ska aldrig underskatta lågpriskedjorna, såsom Rusta, Jysk m.fl. Självklart finns där en hel del crap, men man kan även fynda bra saker, till bra priser! Mitt senaste besök på Rusta resulterade i några trevliga, och billiga saker. Just nu har de Björn Axens hårprodukter i butik, både schampo/balsam och stylingprodukter. Köpte en hårkur och ett root lifting spray för 30 kr/st. Dessutom köpte jag en klocka (som jag kollat på förut) för bara 49 kr (ord.pris 299kr)!! Sen hittade jag även ett läppglans i en jättefin ljusrosa färg, som även blir ljusrosa (och inte genomskinligt) på läpparna, från Jane Helen för 29 pix! 
Fick med mig många trevliga saker hem, och något hål i plånboken blev det inte minsann!

image720

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0