Den blev min!

Har granskat H&M's webshop rätt noggrannt efter det att jag upptäckte att spetsklänningen var slut! Har gått in varje dag, flera gånger om dagen ibland, bara för den lilla risken att någon skickar tillbaka en som kan bli min. Idag hände det! Den dimrosa fanns helt plötsligt i min storlek! Lade den i shoppingkorgen, gick till kassan och trodde jag var i mål. Men så vips stod det slutsåld. Provade igen. Och igen. Men samma sak hände hela tiden, så min beställning blev annulerad eftersom det jag beställde inte fanns. Senare på dagen gjorde jag ett sista försök - och skam den som ger sig, för nu är snart klänningen påväg hem till mig!
Y-E-S! Y-E-S! Y-E-S!
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0