Gårdagens shopping!

Blev lite shopping igår, både på Lindex, H&M och Din Sko!

image735

Hittade en söt naturvit blus på rea för bara 49,50 kr! Dessutom tänkte jag lite på miljön och köpte en ekologisk tygpåse att ha istället för plastpåsar. Bra tips! Kostar bara 29,50 kr. Spar på miljön du med!

image733

På H&M fann jag ett par fina beiga byxor i rätt nyans, som jag tänkte rulla upp byxbenen på.
Kom även över det söta linnet med ljusblå ränder och rosettliknande överdel för 98 pix.
Den blommiga kjolen är från barnavdelningen, och den fick jag för halva priset. Billig och söt sommarkjol!
image736
Ett par roliga sandaler på Din Sko, ropade: Ta med oss hem! And I did!
50 kr - som hittat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0