Klänningar på "g"

Idag blev det ett besök på en secondhandaffär jag inte besökt på länge, eftersom jag hade vägarna förbi. Hade inte all tid i världen på mig, men jag lyckades hitta två fin-fina klänningar som passade! Och med sprättaren och symaskinen till hjälp, kommer de bli perfekta! Lade undan dem till måndag, eftersom de inte tar kort och det var det enda jag hade med mig!

♥  Klänning nr 1 är ljusgul med vita små prickar på, axelbandslös, snäv och kort!
♥  Klänningen nr 2 är blommig med cerise botten, djup urringning längs ryggen och lite vidd i kjolen!

Får visa bilder när jag hämtat dem!

Kommentarer
Postat av: soravi

Äpplet är köpt på en hemsida som heter Zylber. Finns vissa produkter till ritkigta bra priser ;D

2008-04-12 @ 14:05:04
URL: http://soraaavi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0