Dokumentär

Någon som såg dokumentären om Marc Jacobs och Louis Vuitton i lördags på SVT2?
Jag missade den, såklart! Verkar inte gå i repris heller, och finns inte att se på svt play.

"Designern Marc Jacobs som arbetar hos Louis Vuitton öppnar dörrarna till modehusets kulisser för första gången. Ett färgstarkt porträtt som också innefattar ett unikt besök på Marc Jacobs arbetsplats hos modeskaparen Louis Vuitton. En orädd ung New Yorkare som inte drar sig för okonventionella lösningar i ett organiserat kaos."

Just my luck. Not!

   Louis Vuitton

Bilder: NY Mag & Mobile Wallpapers

Kommentarer
Postat av: Tusse

Jag såg en del av den. Väldigt kul att se faktiskt :) Men hade såklart velat se hela. Jag kan inte heller hitta den :(

2008-08-25 @ 14:03:57
URL: http://tusseludd.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag såg den, det var ganska skoj att kolla in kollektionerna på internet efter att man sett hur det gick till att göra plagget/väskan..

2008-08-26 @ 16:30:37
URL: http://lulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0