Butiksrunda



Köpte dessa snygga loafers med guldkedjedetalj på Skopunkten igår för min rabatt!
Blev inte pumpsen, var så konstiga i storleken, och sen kom jag fram till att jag nog har X antal svarta pumps (även med rosetter).  Dessa loafers kommer nog bli välanvända i vår  -  bekväma och snygga på samma gång!

Eftersom Catalog ligger precis bredvid Skopunkten, var jag såklart där på ett besök! Hittade en jättesnygg Clubblazer och en Cardigan.
Koftan är en Busnel look-a-like, liknande den jag hittade tidigare på Catalog (i oktober), men den lämande jag tillbaka eftersom den var lite stor. Dock har inte den jag hittade igår dubbelknäppning, men den satt väldigt bra på.
Till min förvåning fanns Clubblazern i 34, och den var lagom! Lade undan båda två i marinblått. Ska fundera om jag ska ha båda plaggen, eller bara ett - de är ju rätt snarlika ändå. Men priset kan man inte klaga på: 175 kr respektive 125 kr.


image664

Bilder: Catalog

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, vilka fina kavajer! Köp båda! Kram

2008-02-25 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0