I mina paket


H&M-paketet
image635

Min triss i kjolar passade bra allihopa! Dock tyckte jag väl att den mönstrade kjolen med fjärilar och blommor var lite lång, även om jag bar den högt i midjan. Så den kanske kommer att fållas upp lite.

Ellos-paketet

image636
 
Klänningen från Ellos satt jättebra! Materialet var inte riktigt som jag hade tänkt mig, förmodligen bara jag som läst slarvigt. Men jag är nöjd ändå. Den är jättefin! Pumpsen var ju precis som klänningen på rea så min storlek fanns inte kvar, så jag chansade och gick upp en storlek. De är då såklart lite förstora! De glappar i hälen. Men jag provade vandra runt lite här hemma med en sula i, då blev de mycket bättre. Men det kan även behövas ett hälgrepp. De är verkligen en härlig färgklick!

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Har både den grå och den mönstrade kjolen sen i höstas, bara väntar på att få börja använda den sista nu till våren, funderar dock också på att sy upp den.. Den grå har jag tröttnat på, tycker den sitter lite obekvämt på ngt sätt ;)
Pumpsen är underbara! Har dem i blått (som också är lite stora) :)

2008-02-05 @ 08:19:58
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Sassy

Vilka otroligt söta skor!

2008-02-07 @ 12:39:14
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0