Tallinn

Tallinnresan var mycket trevlig. Både båtresan och besöket i Tallinn blev väldigt lyckat!
Dagen i Tallinn spenderades med sightseeing, shopping på stan och promenad i Gamla stan. Shoppade inte precis ihjäl mig på resan, men några saker kom jag hem med ändå, nämligen dessa:

image659

- Tischa med tryck " I need fashion so madly", Seppälä.
- Linne med tryck, Zara
- Liten ansiktsfläkt med Hello Kitty, Båten
- Bambooörhängen, Expressions

Dock lämnade jag kvar ett par helt underbara pumps, som jag ångrar att jag inte köpte.
Gotta go back and get'em! Dumma, dumma, jag!

En av kvällarna på båten när det var dags för lite party, så lyckades jag och mitt resesällskap ta en outfitbild, vilket totalt föll i glömska andra kvällen. Men, men.. såhär såg vi ut när vi slog klackarna i taket på båten @ friday night

image657

Jag - Svart klänning med spets, Gina Tricot   Strumpisar Rosa pumps, Ellos    
Vännen - Silverklänning, H&M  Strumpisar Svarta skor, Vagabond                                   

Kommentarer
Postat av: Tusse

Åååh, så söt fläkt! Kitty är bäst ju =) Ni verkawr ha haft trevligt i tallin. Har du några planer för nästa helg? Blir lämnad alldeles ensam här då och tänkte om du ville hitta på nåt med mig? :P

2008-02-23 @ 18:10:01
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0