Transparent

Den transparenta trenden är nu här! Jag tycker det kan vara snyggt om man bär upp det på ett bra sätt, så det inte känns för lättklätt. Med en balconettebh, kan det kännas rätt okej ändå. Många verkar använda sig av den svarta genomskinliga  strandtunikan man fick i tidningen Solo i somras för att anamma den transparenta trenden. Den passar ju ypperligt, har inte sett att någon som topp går att få tag i någon annan stans. Och som tur är såg jag till att få mig en i svart när den följde med tidningen för länge sedan. Dock vet jag inte om jag skulle känna mig bekväm i det, kanske måste vänja sig lite. Eller så tar man ett linne eller tubtop under!


 


image654

Bilder i kollaget: Stureplan, Facehunter & Louise´s blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0