Basker, undanlagda plagg och ett fynd

Denna söta basker från Lindex kommer nu även sitta på mitt huvud framöver. 
image582

Med viss tvekan blev den gråa. Men när jag kom hem insåg jag att jag inte har någon halsduk som passar till. Så frågan är om det är bättre med en i beige eftersom den kan matchas med min Burberryhalsduk?
Får sova på saken.

Idag blev det inte bara ett Lindex-besök utan även en sväng på Gina Tricot i vanlig ordning. Där lade jag undan en kort, svart kjol med dragkedja fram och fickor på samt 2 bodys i grått och svart. Får se vad jag kommer hem med imorgon ; )

Förresten, gjorde ju ett fint fynd idag. Inget rea-fynd utan ett second hand-fynd. Snubblade in på Läkarmissionens Second Hand ikväll, precis innan de stängde och slängde mig över en godbit som bara hängde där och väntade på mig. Kan avslöja att det var något svart, något med volanger, något jag önskar bära till ett par höga pumps och det kostade bara 45 kr.
I´ll show u 2morrow...

Nu är det natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0