Ett Bälte och en Klänning

image616

Klickade mig runt på Gina Tricots hemsida och hittade detta supersnygga bälte med dragkedja! Och inte nog med att det är snyggt, priset är inget att klaga på heller, bara 79 kr! Detta måste jag spana in snarast, hoppas jag hinner på stan en sväng imorgon.

Fick dessutom tips i shopoholicmamman's blogg om de AA-liknande klänningarna för 149 kr hos Gina, som tydligen finns i både svart och rosa (kanske även fler färger?). Dessa har lite längre ärm, men funderar på att kanske korta av dem till kortärmad, om jag slår till på en. Skulle vara jättesnyggt med den rosa klänningen, tillsammans med det svarta bältet. Nåja, ett gina-besök är iaf bokat - helst imorgon!

image617

Bilder: Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men fasen, jag som gett mig själv lite Gina Tricot-förbud :-P

2008-01-28 @ 11:01:23
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: Veronika svarar

Hanna: Haha, kan du hålla dig? :P

2008-01-28 @ 22:07:29
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0