Gossip Girl




Som de flesta andra har jag också fastnat i Gossip Girl "träsket". Fast träsket ska jag nog inte kalla det, för det är ju inte som att jag hamnat i något som jag inte vill vara i. Jag tycker serien är jättebra! Om än de lever i den mest materialistiska värld, som inte är i närheten av ens egen så kan det vara en skön verklighetsflykt att slå på ett avsnitt av Gossip Girl. Och ett stort nöje med serien är såklart den modeinspiration det ger en. Och pricken över i:et är att min sambo följer serien med mig.
Nu är 13:e avsnittet nedladdat och det ska vi nog se senare ikväll.

Men först blir det biomys! Ska åka och se Guldkompassen kl 18.30.


[Bilden i inlägget har jag hittat här ]

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag har också 13:e avsnittet nedladdat som jag ska se nu :) Hopas bion är bra! Kram

2008-01-13 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0