Hemma.

Hemma efter rundan på stan. Hittade både bältet och klänningarna på Gina! Dessutom hittade jag ytterligare en svart klänning i samma modell som de AA (American Apparel)-liknande, fast spetsklädd med svart tyg under! Ärmarna var klädda i svart genomskinlig spets - Superfin! Försökte hitta en bild på hemsidan, men utan resultat. Klänningen med spets fanns även i blått och kostar bara 179 kr!
Hur som helst så lade jag undan den och de AA-liknande klännningarna i bomull i både svart och rosa. Jag var helt enkelt tvungen att fundera. Ska jag köpa alla 3? Eller en svart och en rosa? Eller bara en? Beslutsångest, I know! Får utvärdera ikväll. Två saker ficki alla fall följa med hem, utan betänketid:

Bältet  
Jättesnyggt på och lagomt brett! Dragkedjan är pricken över i:et, gillar även lackdetaljerna.
                                     


Klänning
Rea-plagg för 49 kr! Jättesweet. Gillar de små detaljerna med knapparna fram och volangdelen nedtill. Kommer vara fin med en söt kofta över. Har på mig en tröja under på bilden, för att klänningen skulle synas bättre.
Den går även att göra om vill en fin volangkjol (bild 2). Den har potential. Får se hur jag får bäst användning för den.

      

Kommentarer
Postat av: sofia dahlén

vad söt klänningen var, måste kanske gå förbi och titta på den :)

2008-01-28 @ 21:31:02
URL: http://www.conspicere.se
Postat av: Veronika svarar

Sofia dahlén: Ja, den är riktigt söt - och 49 kr är ju som hittat! :)

2008-01-28 @ 22:05:10
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0