Mirakelserum?


[ Bild: Accessora ]

Boots No 7 Protect & Perfect Beauty Serum är ett mycket omtalat och ombloggat serum, som sägs fungera och att det finns bevis för det. Väntelistorna är långa och det har blivit en ren hysteri runt produkten. Jag är själv sugen på att prova cremén, även om man är rätt ung än. Men jag har hört att man ska börja i tid för att nå resultat, så varför inte. Men såklart känner man sig tveksam till om det verkligen stämmer, att den är en "mirakelcremé?
Hos Accessora kan man förbeställa cremén, men såg även att H&M börjat sälja den.

Någon av er där ute som provat och märkt något resultat?

Artiklar om serumet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag har fått både bort allt mitt akne även o m det inte är typ en finn kräm ...

2008-02-14 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0