Triss i kjolar

I min värld var det klänningarna som dominerade under 2007. Nu lutar det mer och mer åt att kjolen kommer bli 2008's mest använda plagg. Har helt plötsligt fått "dille" på kjolar! Ser kjolar överallt som jag vill ha. Har inte alls övergett klänningar - de är underbara de med. Men just nu är det kjolar i fokus för min del!

Har gett H&M's outlet endel tid nu ikväll och det resulterade i att klicka hem en triss i kjolar. Passade på medan de fanns kvar. Sen återstår det ju att se vad som får stanna kvar. Inte nog med att kjolarna fanns i ouletavdelningen,  lyckades dessutom använda mig av två rabattkoder som jag hittade på rabattkod.se - de gav mig 100 kr rabatt sammanlagt och jag lyckades göra en beställning under 200 kr efter avdragen rabatt - vilket inte brukar gå hos H&M.
image611

Tanken var att kanske använda den gråa på jobbet, den lila när jag vill känna mig lite fin och den mönstrade ska sparas till vår & sommar. Den sistnämnda var verkligen ett kap - 59,50 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0