Ytterligare två par fina pumps.

.. som man kan hitta på Skopunkten:

 Dessa är i och för sig rätt lika de andra jag vill ha från Skopunkten (som även ligger undanlagda där till mig till idag), men även dessa är väldigt snygga. Dock kunde jag inte hitta dem i butiken igår, så de verkar inte ha kommit in än. Men de andra som jag lagt undan har lägre klack och verkar mer bekväma, så jag köper nog dem idag.

 De här pumpsen har jag sett på hemsidan, men inte gett dem så mycket uppmärksamhet. Provade dem i butiken igår, och de är verkligen supersnygga! Finare i verkligheten än på bild, och den lila detaljen uppe på skon med dragkedjan gillade jag verkligen - såg inte först på bilden att det va en dragkedja. Även dessa lade jag undan till idag!

[ Bilder: Skopunkten's webshop ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0