24 juli - Födelsedag!



I torsdags var jag födelsedagsflicka, och dagen till ära hade jag på mig min fina, blommiga secondhandklänning - omsyddd och klar, äntligen! Den blev precis som jag ville ha den, dock efter många om och men. Som tur var fick jag hjälp av snälla mor och min moster! Här kan ni se hur den såg ut när jag köpte den.
Under hade jag en liten tyllkjol som jag köpt på H&M för maximal vidd på kjolen. Kände mig som en sommarprinsessa! Och firandet av min 24:e födelsedag blev lyckat - en mycket trevlig dag med andra ord.




Kommentarer
Postat av: petra sanfridsson

wow, vilken härlig födelsedagsklänning! hoppas du har en härlig semester och njuter av värme, sol o nära o kära. see u, Petra

2008-07-29 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0