Höstskor

Äntligen semster! Efterlängtat må jag säga. Men trots att sommarsemestern just börjat, de blommiga plaggen används flitigt ett bra tag framöver och bikinin knappt hunnit användas, går tankarna mot hösten. Inte mot hösten som sådan, utan mer mot höstens garderob! En sak jag absolut ska satsa på är på ett par skoletter med snörning! Hittade tre potentiella par när jag tittade som hastigast på nätet.





Men nu ska jag först och främst njuta av sommaren, så det riktiga letande efter ett par höstskor får vänta lite.

Bilder: Skopunkten och Ellos

Kommentarer
Postat av: Tusse

Har också spanat in dom där bruna. Superfina tycker jag :)

2008-07-13 @ 20:47:19
URL: http://tusseludd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0