Nytt smink

Jag skulle behöva en uppdatering av mitt smink! Så jag funderar på att beställa lite från nätet, eftersom det är mycket billigare där än att köpa samma produkter i butik. Behöver en ny foundation. Men nu till sommaren vill man inte ha så mycket smink, så därför funderar jag på att köpa Dermalogicas färgade dagkräm "D e r m a l o g i c a  S h e e r  T i n t  M o i s t u r e" som ger både fukt, färg och solskydd! Har provat den förut, och gillade den verkligen!
Dessutom behöver jag en ny mascara snart, och "D i o r s h o w" är ju en favorit! En concealer skulle sitta bra som komplement till dagkrämen, när man vill vara lite mer sminkad, och Dior's "S k i n f l a s h  R a d i a n c e  B o o s t e r  P e n" vill jag testa. Har bara använt YSL' likvärdiga produkt innan.
    

image779


Bilder: StrawberryNET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0