8 outfits på en och samma gång!

image690

Efter ett litet uppehåll i bloggen är jag nu tillbaka. Har varit bortrest, och haft en skön vecka och påsk "away" hos mamma! Hade varken jobb, eller några andra plikter att tänka på. Tog även lite bloggpaus eftersom jag inte satt framför datorn på en hel vecka. Rätt skönt det med. Men nu är jag tillbaka i vanlig ordning.
Tänkte att jag bjuder på hela veckans outfits, för fota outfits var jag i alla fall flitig med att göra. Men det är ju bara kul. Watch and enjoy!

Förresten, vilken tycker ni bäst om?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just ja du har ju vart här uppe i vildmarken, de sa du ju, de glömde jag helt bort. Vad har du gjort här i bygden då? Haft en bra påsk?

2008-03-28 @ 08:41:50
URL: http://mammakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0