Beställa?

          

Funderar på att göra en beställning från H&M, men är inte säker på saken. Det som i sådana fall skulle beställas är plagg jag ändå vill införskaffa på ett eller annat vis. Hittar jag dem någon annan stans är det bra det med.

Beiga chinos/byxor: Byxor som jag absolut vill bära nu i vår med upprullade byxben. Frågan är bara hur man hittar ett par som sitter bra? Jag och byxor är inte världens bästa kombo. Därför är en beställning via nätet rätt osäker. Men det går ju alltid att skicka tillbaka som tur är.

Blommigt linne: Är verkligen inne på det blommiga nu! Hittade detta fina blommiga linne för endast 79,50 kr så det får slinka med i beställningen om det blir någon.

Vita shorts: Vill jag bära i sommar till bara bruna ben! Supersnyggt till marinblått eller en snygg skjorta = Ledigt men ändå dressat!

Skjortklänning: Så fint! En ljusblå med ränder  vill jag ha. Denna på bilden ovan från H&M är fin, men jag hade helst velat ha en vanlig skjortkrage, inte en såndär "farfarskrage".

Så vi får se om det blir någon beställning framöver!

Bilder: H&M

Kommentarer
Postat av: Tusse

Jag fick en sån där liten katalog från h&m igår och jag hittade massvis med söta saker som jag vill ha, så jag måste nog göra en beställning. Jag tycker att du också borde det. Att få paket är ju så kul! =)

2008-03-04 @ 10:55:14
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0