En ny klocka!

I helgen besökte jag Uppsala! Där träffade jag vänner och "gjorde stan". Kom hem med några shoppingfynd, och det jag var mest nöjd med var den guldfärgade klockan jag köpte. Eftersom min favoritklocka från Guess är i silver med strass på behövde jag komplettera med en klocka i guld, för att kunna variera lite. Hittade den på Guldfynd, och helgen till ära hade de skottårsrabatt på 25%! Så denna snygga klocka nedan har jag i min ägo och blev min för bara 148,50 kr! Tycker den andas lite Rolex - ja, jag skrev lite! ;)


image672

Bild: Guldfynd

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: hehe ja det var en populär fråga :) det är från ur & penn faktiskt..

2008-03-04 @ 22:07:47
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0