Långklänning

                              image770
Jag och långklänning. En kombination som jag fått för mig inte funkar. Många långklänningar känns för mycket liksom. Så bohemisk på nåt sätt. Inget som kanske passar mig, eller min längd (tror att jag ser väldigt kort ut i långklänning).
Men, denna vackra klänning, men fint mönster och glasigt matrial.. hur kunde jag låta den gå förbi mig? Den fanns på H&m tidigare, och såldes för ynka 149 kr. Jag har missat den helt. Så fin, och så billig. Den skulle jag absolut ge en chans, trots de extra decimeterna.

Någon därute som har en i storlek 36 eller 38 som inte används och som ni vill bli av med? *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0