Osäker..

image748

Denna söta, blommiga volangkjol hittade jag helt otippat på Kappahl! Där brukar jag typ aldrig handla kläder, bara strumpbyxor och underkläder de få gånger jag handlar där. Hade dessutom 30% rabatt så kjolen kostade bara 175 kr.Fastnade för det ljusa, blommiga tyget - hur sött som helst.  Är dock lite tveksam på om jag ska behålla den eller inte. Förmodligen ska kjolen egentligen sitta på höften och vara en lite längre kjol, men så vill jag inte ha den. Och när jag sätter den högt i midjan blir den lite stor upptill och måste bäras med bälte. En annan lösning är att göra den kortare, sätta resår och ha den på höften. Men kommer jag verkligen få det gjort?
Tur att Kappahl har 30 dagars öppet köp! :P

Vad tycker ni? Ha den högt i midjan med bälte, korta av den eller lämna tillbaka den?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååå, den där blev jag också förälskad i och provade med skärp i midjan precis som du men tyckte den blev lite väl stor ändå....tråkigt!

2008-05-14 @ 13:32:18
Postat av: Hanna

Behåll!

2008-05-14 @ 19:31:13
Postat av: Veronika svarar

Åsa: Ja, tråkigt är det när en sån fin kjol inte riktigt passar. Men jag har tänkt komma på någon bra lösning och behålla den. För som sagt, den är SÅ söt!

Hanna: Okej, måste bara komma på hur jag ska lösa mitt "problem" :)

2008-05-16 @ 13:27:51
URL: http://torie.blogg.se
Postat av: ulrika

Den där har jag också spanat in, kanske borde prova den.

2008-05-19 @ 11:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0