Rooooaaarrr!

image760







Det är nästan så att jag skrattar lite för mig själv när jag ser vad jag kommit hem med för klänning. Takterna sitter i. =) De som känt mig ett bra tag förstår nog precis vad jag menar när ni ser att klänningen är prydd med tigrar. Tokigt nog var jag väldigt mycket för både leopardprickigt och tigerrandigt förut. Det har tonats ned en hel del på senare tid. Men när jag såg den här färgstarka, exotiska, tigerklänningen kunde jag inte låta bli. Det är inte bara en tiger, utan två på klänning. Så nukan jag gå runt med en tiger på rumpan. Tihi! 









Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vart hittar du allt? Men den var riktigt söt faktiskt.. Grrr...

2008-05-22 @ 11:17:32
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha, vad söt den var. Passar ju dig perfekt! :)

2008-05-25 @ 20:47:22
Postat av: Veronika svarar

Malin: Hihi, på H&M :) Ja, visst är den fin!

Hanna: Ja, den är som gjord bara för mig. :o)

2008-05-26 @ 15:05:16
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0