Skira volanger

Möttes av en liten skir volangtopp inne på H&M häromdagen. En naturvit/puderrosa sak som var helt underbar!
Provade den och insåg rätt snabbt att den skulle bli på tok för kort som klänning i min storlek. Men jag fastnade verkligen för toppen, så den fick följa med hem iaf.
Dock funderade jag på hur jag skulle lösa att kunna ha den som klänning. Tanken på ett långt linne i naturvitt slog mig, men de jag hittade på stan hade brottarrygg så det var inte fint till klänningen, eftrsom det syntes baktill. TIllslut hittade jag ett spagettilinne i en perfekt naturvit färg, som jag ska ta bort axelbanden på så det blir som en tubtop att ha till kjol under. Resultatet syns på bilderna nedan!

image750

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefin top! :)

2008-05-15 @ 20:30:36
Postat av: Veronika svarar

Hanna: Ja, visst är den ljuvlig! :o)

2008-05-16 @ 13:26:05
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0