Vippigt

image759

Denna vippiga kjol köpte jag i förra veckan från H&M Divided. Var egentligen ute efter den vita, men den fanns inte kvar i min storlek och eftersom jag verkligen älskar modellen köpte jag den i svart. Men jag är verkligen fortfarande sugen på den i vitt också, för den är så somrig och fin. Så nu har jakten börjat. ;) Hoppas, hoppas jag får tag i den!
Kanske du har sett en i vitt i storlek 36?

Update
Jag hittade den vita!! Igår bara hängde den där på en klädställning med en massa andra kläder, och bara väntade på just mig. Yes!

image761

Kommentarer
Postat av: Hanna

Superfina bägge två, älskar att gå omkring i sådär vippiga kjolar hihi :-)

2008-05-22 @ 20:57:00
URL: http://mignonette.webblogg.se
Postat av: Veronika svarar

Hanna: Ja, de är vekligen jättefina. Älskar också vippiga kjolar. Var bara tvungen att slå till på båda. 198 kr var ett fynd. =)

2008-05-23 @ 11:21:31
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0