Känslor för en elektronikpryl?

Kan man ha känslor för en elektronikpryl? Då är det nog just precis vad jag har drabbats av. Behöver en laptop, och har sneglat lite på de små ultaprotabla varianterna. Skulle vara perfekt för mig - lätt att ha med sig överallt, snygga, lätta och så skulle det kunna vara en passande "bloggdator". Och med det mobila bredbandet jag har, är ju friheten total. När som helst, hur som helst och framförallt; vart som helst! Och LG har en superfin modell. Den är precis som jag vill ha den ... vit... och R-O-S-A! Jag är såld.
   
LG X110 går att få i flera färger, till exempel vit, rosa och silver.          
  
          


Bilder: Dustin Home och Pc för alla

Någon som vet något om LG X110? Bra, dåligt, vad som helst - tell me!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag köpte en liten asus eee pc 904 nyligen och är helnöjd, har också mobiltbredband och jag älskar att bar akunna sitta överallt och vara uppkopplad :)

2008-11-21 @ 00:19:44
URL: http://fashionina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0