Lördag 4 april



Invigde mina nya chanel-inspirade strumpbyxor idag. Jag är supernöjd, de är hur snygga som helst! Fick till och med beröm för dem när jag sprang på stan.

♦ Svart kavaj, H&M
♦ Svart fodralklänning, Gina Tricot
♦ Guldkedjor, Mammas gamla
♦ Tvåfärgade strumpisar, Lindex
♦ Svarta heels, H&M

[Det fiffiga är att man kan vända dem vilken väg man vill -  svart eller beige framtill efter humör, tycke och smak. Men jag gillar nog bäst att bära dem som orginalet från Chanel, med det ljusa fram.]

Kommentarer
Postat av: Michaela

Riktigt riktigt snyggt!



Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker om min nya header! =o)

2009-04-09 @ 11:25:23
URL: http://sundayfrog.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Vill också ha sådana där strumpbyxor, men jag bor inte i en stad så det är inte bara att springa på stan och handla... Vad betalade du för dina? Du får gärna svara i min blogg eller till min mail :)

2009-04-18 @ 12:02:19
URL: http://ltherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0