Nitat på rea

Bild: La Redoute

Tänkte bara tipsa om att man kan fynda dessa ursnygga, nitade ballerinas för 164,50 kr på La Redoute's rea nu! Jag blev jättesugen på att klicka hem dem, kan ju lägga till dem till min beställning som redan finns där.. Eftersom koftan jag besällt inte dykt upp än efter flera veckor (så typiskt La Redoute!) så har jag ju chansen nu!

Loggade in på La Redoute, och min order på paljettkoftan fanns inte kvar på Mina sidor, och inte heller har jag fått någon orderbekräftelse? Skickade iväg ett mail till dem och hörde mig för. Hoppas det är så att paketet helt enkelt är påväg! Då kan jag ju ha min kofta nu i jul, prefekt! *håller tummarna* Klickade även hem ballerinaskorna, som tydligen ska dyka upp inom 2 veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0