Reptilskor

Festliga skor med hög klack och prydda med reptilmönster är hett under 2009. Har faktiskt ett par "reptilklackar" som jag köpte för två år sen som kommer funka även nu. Jag tycker verkligen om dem - slingback och pepptoe. Dock hade klacken gärna fått vara några cemtimeter högre och lite smalare!



Som de här från H&M, supersnygga!



Upptäckte nyligen att  Ellos Outlet - "Catalog" säljer reptilmönstrade ballerinas för bara 65 pix. Jag lär ju köpa minst ett par (finns i fler olika färger)! Snyggast är ju såklart ett par heels, men ballerinas är ju så användbara, i stort sett till allt och när som helst. Därför kan det vara kul med några som sticker ut lite eftersom man i övrigt är ganska ledigt klädd till. Mönstret på skorna får gärna piffa upp en outfit för mig bestående av ett par slitna jeans och ett vitt linne.

  

Bilder: Egen, H&MCatalog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0