Ärenden på stan..

Fick sms igår om att paketet från Lindex kommit! Är den leomönstrade toppen som jag beställt förra veckan. Paketet kommer ju till Lindexbutiken, så idag efter jobbet måste jag ta mig en tur på stan.

Dessutom tänkte jag faktiskt ge partyfodralet på Gina Tricot för 199 kr en chans. Har kollat in det tidigare och varit sugen, men har varit lite skeptisk till att det skulle sitta bra, utan att faktiskt ha provat det. Men igår sprang jag in en vända i butiken, hann tyvärr inte prova den då, men la istället undan den till idag. Ska i alla fall ge den en chans och prova den! Kan passa bra till någon av julhelgernas festligheter!



Update
Hämtade tröjan och den passade fint, men trodde dock den skulle vara längre! Klänningen på GT var däremot ingen hit på mig. Tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0