Djuriska ben

Såg ett par snygga strumpbyxor i ett skyltfönster hos H&M för ett tag sen. Ett par tigermönstrade tunna varianter. Tyvärr var de redan slut när jag upptäckte dem. Men när jag var i Finland sist, fanns det massor kvar och som tur var även i S! Till min förtjusning var det ett 2-pack med strumpisar - det var alltså inte bara ett par tigerrandiga, utan även ett par leopardmönstrade! Dubbel jackpott, sådana ville jag ju också ha! Eftersom jag oftast bär svarta klänningar på fest, så kan ju dessa bli ett bra sätt att piffa upp outfiten på!



Vänta bara tills benen börjar morra ;)


Tjejhelg i Stockholm i helgen med vännerna ♥ Shoppingrunda på stan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0