En beställning!




Bilder: H&M

Gjorde en liten "budgetbeställning" från H&M i veckan. Eftersom jag skickade tillbaka Divided Exclusiveklänningen, så blev jag ju utan nyårsklänning. Tänkte istället att jag skulle ha en jag redan har i garderoben, men den var inte så fin som jag minns den och satt inte alls så bra. Men så klickade jag mig runt på H&M's hemsida och blev påmind om de fina klänningarna för 199 kr. Tänkte att den cerisa kunde vara en passande nyårklänning (tråkigt att alltid ha svart), så jag klickade hem den i två storlekar för säkerhets skull. Passade även på att beställa den fina stickade tröjan med volanger för 99 kr och sen bältet på bilden ovan men i svart som jag velat ha länge! Dessutom med 10% clubrabatt och 50 kr på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0