Idag: Jimmy Choo



Inte helt oväntat möts jag ständigt att denna bild när jag försöker komma in på H&M's webshop!
Åååh, kom igen nu! Jag som verkligen vill ha ett par skor!


Update

Icket, det gick inte med webshopen för min del, när jag väl kom in var skorna jag ville ha slut. Dessutom hade jag missat chansen att stå och köa kl 10.00 när butikerna öppnade eftersom jag då satt vid datorn då.  Åkte in till stan senare och det verkade till en början omöjligt, och än mer bessviken blev jag när jag såg en massa tjejer springa runt med den snygga påsen på axeln.. Men skam den som ger sig! Till min glädje blev ett par Jimmy Choo mina tillslut, dessutom precis den modell jag helst ville ha! LUCKY ME!

För ni förstår.. Jimmy Choo är nämligen ett måste för en skoälskare som mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0