Konsten att vara fin även när det regnar

Har länge pratat om att jag behöver ett par gummistövlar. Eller iofs har jag ju ett par, men vadå, de jag har är samma sketna gröna stövlar som jag hade på utflyterna med skolan på mellanstadiet typ. De funkar och är hela, passar även i storlek. Men inte tänker jag vara ful, bara för att inte blir blöt om fötterna. Därför har jag tänkt att ett par "fina" stövlar måste inhandlas. Ett par Burberrystövlar skulle jag inte tacka nej till såklart, men vet inte om jag är beredd att lägga de pengarna för ett par gummistövlar. Men så i helgen gick jag på skoavdelningen i en matbutik. Och där hängde mina stövlar. Ja, jag säger mina. För de var som gjorda för mig. ROSA, burberryrutiga, högklackade och till rätt pris. Och så tur som jag hade, regnade det i söndags. Så jag fick inviga dem på en gång!






Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, Gummistövlar med klack.. ;) Hehe.. Ska man inte ens få gå bekvämt då det regnar! ;)

2009-09-10 @ 22:54:49
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0