Nyshoppat

Klänning med volanger, H&M
- En klänning helt i min smak. Passar många tillfällen och kan både kläs upp och kläs ner.
Är glad att jag kom över den då jag bara sett den tidigare på nätet, men inte i butik.
(ja, jag vet att den måste strykas)



Leopardring, Ur&Penn
- Så tuff! Och jättestor! Och typ gratis. En tjuga och den blev min!



Rosbrosch, Ur&Penn
- Typiskt mig att komma hem med småplotter (Hanna sitter väl framför datorn och nickar nu), men den här kostade knappt heller nåt och kan säkerligen piffa upp något plagg fram över.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha.. ja det var precis vad jag gjorde.. Men det var fina saker! Ska föresten på Kickoff den 2 oktober, något tips på nån snygg klänning som man kan ha då? Kram

2009-09-23 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0