Önskningar från H&M

 

Bilder: H&M Shop Online

♥ Rosa mysdress  
Är verkligen i behov av en ny. Min gamla, rosa har x antal år på nacken. Och ja, min nya ska även den vara rosa.
♥ Bälte med knytning
Snyggt med ett riktigt brett bälte, dessutom går det att knyta till en rosett!
♥ Rosettkuddar i svart
Jättefina kuddar. Skulle va fint på sängen eller i soffan!
♥ Leopardsjal
Gotta have! Hade hellre haft en i gråskala, men har inte lyckats hitta någon perfekt än så jag kanske får slå till på denna. Den här färgen passar dessutom bättre till min nya kappa.
♥ Grå vid tröja
Mycket snyggt basplagg (mina garderober skriker efter basplagg just nu). Snyggt till ett par jeans, eller till den svarta minikjolen och strumpisar.
♥ Svart kort kjol
Jag <3 kjolar. Denna med dragkedja är nice! Har ju denna redan, men den skulle nog behöva en ersättare med en lite ny touch, eftersom den blivit så välanvänd.

 
Finns massor med fint hos H&M! Jag är sugen på en beställning..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, din rosa mysdress har flera år på nacken :) Kram

2009-09-20 @ 10:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0