Veckans vill ha: Pälsväst!

 

Bild: Kappahl 

Det känns som att Kappahl snyggat till sig inför höstens kollektion. Kollade in höstens inspiration på hemsidan och såg denna snygga pälsväst. Sprang genast och provade den på lunchen idag. Jättefin i verkligheten! Dessutom kan man lätt snygga till den ännu mer med ett svart bälte i midjan. Jag har ett snyggt skinnbälte med knyte till min pälsjacka jag köpte förra året som skulle bli finfint till. Jag lade undan pälsvästen på Kappahl, eftersom jag måste kolla in varianten jag hört finns på Cubus också innan jag vågar slå till! H&M har också en fin modell som måste spanas in först.

Så vi får se efter utvärderingen, om jag blir med pälsväst i höst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0