Mulberry Bayswater

Nu har jag minsann suktat waaaaay too long efter denna snygga, klassiska väska! Det kanske börjar bli dags att slå till. Var ju faktiskt över två år sedan jag investerade i min Louis Vuitton Speedy 35. Och den här väskan känns mer eller mindre som ett måste i väsksamlingen. <3 Ska till Stockholm snart, så tillfället finns ju att investera i en då. Men det är så onödigt dyra på både NK och i Mulberry butiken. Det blir billigare att handla utomlands, exempelvis i England. På Mulberrys egen webshop kostar den 750 Euro, och det är väl överkomligt, men då får man nog lägga på någon hundring för frakt och så. Jag har alltid varit helt säker på att jag vill ha en svart, men den bruna är väldigt fin den med. Speciellt när man ser hur fin den blir i lädret när man använt den ett tag.. Beslutsångest!



 

Bilder: Mulberry.com


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också ha....!!!

2010-04-28 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0